piątek, 23 października 2009

Sałatka z makaronem w kształcie ryżu



Całkiem niedawno w moje łapki wpadło opakowanie makaronu w kształcie ryżu, więc ciekawa smaku, postanowiłam spróbować sałatki na bazie owego makaroniku;)
Przeszukałam sieć no i znalazłam na Wielkim Żarciu fajny przepis na pyszną sałatkę. Przyznaję, że jest naprawdę fajnym dodatkiem do wszelkich sałatek i zup.  Świetnie pasował do tej sałatki.


 Przepis znaleziony na forum WŻ-u

Sałatka z makaronem w kształcie ryżu

Składniki:
  • 250 g makaronu w kształcie ryżu
  • 1 ogórek
  • 1 duży pomidor
  • puszka kukurydzy (użyłam ok. 1/2 puszki)
  • 1 czerwona papryka
  • kilka łyżek majonezu
  • sól
  • pieprz

Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. Z pomidora usuwamy gniazda nasienne i kroimy go w kostkę. Kukurydze osączamy z zalewy. Ogórka i paprykę kroimy w drobną kostkę lub trzemy. Makaron odcedzamy i mieszamy z pokrojonymi warzywami, dodajemy kukurydzę,  majonez i przyprawiamy pieprzem i solą. Wszystko delikatnie mieszamy.

Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*cieszę się, że Cię tu widzę :)
*komentarze są moderowane ze względu na spam
*obraźliwe komentarze będą usuwane