czwartek, 20 maja 2010

Deser z galaretek, serka i banana

Ostatnia już moja propozycja w konkursie Zebrry, przepyszny deser z galaretek, serka homo Danio, z bananem i śnieżką:) Ten pyszny deserek dedykuję Zeberce za to, że dzięki konkursowi, który zorganizowała, miałam przyjemność poznać i zaprzyjaźnić się z jej I like cooking:)
Jutro odbędzie się losowanie... uwielbiam to oczekiwanie... :) Jednak jeszcze nigdy nic nie wygrałam;)  Bardzo lubię pizzę, więc taki kamień bardzo by mi się przydał:) A niestety fundusze studenckie nie pozwalają na jego zakup:/
Dziękuję Zeberce za przesmaczny Konkurs i że mogłam wziąć w nim udział:)))
Trzymam mocno kciuki za Wszystkich biorących udział w Zeberkowym Konkursie, a mnie dopinguje Mój Połówek:))


Źródło: Zebrra z blogu I like cooking

Deser z galaretek, serka i banana

Składniki:
  • 2 galaretki w różnych kolorach
  • 2 serki homogenizowane wanil. po 150g każdy
  • 1 łyżeczka żelatyny
  • 1 banan
  • 1 śnieżka
  • posypka cukrowa/wiórki czekoladowe

1 galaretkę rozpuścić w 350 ml gorącej wody, ostudzić, wlać do 4 wysokich szklanek. Szklanki ustawić w lodówce po skosie, opierając o ściankę lodówki. Kiedy galaretka dobrze zastygnie przygotować serek. Wymieszać w miseczce oba serki z łyżeczką rozpuszczonej w małej ilości wrzącej wody i ostudzonej żelatyny. Ułożyć na galaretce. Po stężeniu serka układamy banana pociętego na plasterki i zalewamy drugą galaretką rozpuszczoną w 350 ml gorącej wody. Po zastygnięciu dekorujemy ubitą śnieżką lub bitą śmietaną i posypujemy posypką cukrową.

Smacznego! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*cieszę się, że Cię tu widzę :)
*komentarze są moderowane ze względu na spam
*obraźliwe komentarze będą usuwane