czwartek, 20 maja 2010

Krokiety z pieczarkami, pomidorami i bazylią

Dziś na obiadek zaserwowałam mojej rodzince bardzo smaczne krokiety, które wyszukałam na blogu Zebrry:) Wyszły przepyszne i błyskawicznie znikały z patelni. Wszystkim ogromnie smakowały i buźki się uśmiechały:))
Podałam z sosem czosnkowym i ketchupem. Krokiety przyozdobiłam listkami świeżego oregano.


Źródło: Zebrra

Krokiety z pieczarkami, pomidorami i bazylią

Składniki:
  • mleko
  • woda
  • mąka
  • 2 jajka (do ciasta naleśnikowego i obtoczenia krokietów w bułce tartej)
  • 500 g pieczarek
  • 2 spore cebule
  • 3 ząbki czosnku
  • 4 pomidory z puszki (bez skórki) - u mnie 0,5 l słoik przecieru pomidorowego
  • świeża bazylia
  • bułka tarta
  • sól
  • pieprz
  • olej

Z mleka, wody, 2 jajek i mąki przygotować ciasto naleśnikowe. Usmażyć naleśniki. Pieczarki pokroić w drobną kostkę, cebulę posiekać. Podsmażyć z czosnkiem. Dodać zmiksowane z bazylią pomidory i chwilę poddusić razem. Doprawić solą i pieprzem. Farsz nakładać na naleśniki, poskładać krokiety. Obtoczyć w rozmąconym jajku i bułce tartej. Obsmażyć.

Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*cieszę się, że Cię tu widzę :)
*komentarze są moderowane ze względu na spam
*obraźliwe komentarze będą usuwane