poniedziałek, 11 października 2010

Chrupiące kuleczki Corn Flakes

Chrupiące kuleczki Corn Flakes

W szafce miałam zapas kukurydzianych płatków. Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad ich przeznaczeniem, aż wreszcie padło na te pyszne kuleczki.Stanowią świetną słodko-chrupiącą przekąskę, nie sposób się od nich oderwać, mocno uzależniają;)
Autorka przepisu sugeruje, aby do ich wykonania użyć batoników Mars, ponieważ zawierają dużo karmelu, przez co lepienie kulek jest łatwiejsze.

Chrupiące kuleczki Corn Flakes

Źródło: Patrycja z WŻ-u

Chrupiące kuleczki Corn Flakes

Składniki na ok. 14 szt.:
  • 3/4 szklanki płatków Corn Flakes
  • 1 batonik Mars (użyłam Lion'a)
  • 1 łyżeczka masła

Batonika pokruszyć do rondelka, rozpuścić z masłem. Pilnować, aby nie przypalić, cały czas mieszać. Następnie wsypać płatki kukurydziane. Wymieszać i zdjąć z ognia.
Lekko ostudzić, z ciepłej masy formować kuleczki wielkości orzecha włoskiego.  Układać kulki na papilotkach bądź jak u mnie, zawijać w sreberka. Zostawić do schłodzenia w lodówce na min. pół godziny.

Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*cieszę się, że Cię tu widzę :)
*komentarze są moderowane ze względu na spam
*obraźliwe komentarze będą usuwane