środa, 31 sierpnia 2011

Wafelki z kajmakiem


Wafelki z kajmakiem

To, że jestem wielkim łasuchem, wie każdy kto mnie zna;)  Uwielbiam słodycze, ale najbardziej smakują mi te przygotowane w domu, bez konserwantów, sztucznych barwników itp. Wczoraj gościł u mnie słodki 3 Bit, a dzisiaj zapraszam Was na równie smaczne wafelki z kajmakową masą. Po skonsumowaniu kilku takich wafelków, ochota 'na słodkie' skutecznie przechodzi;) Do wykonania wafelków użyłam gotowej masy w puszce oraz prostokątnych wafli.

Wafelki z kajmakiem

 Źródło: Bozena28 z WŻ-u

Wafelki z kajmakiem

Składniki:
  • 1 opakowanie suchych wafli
  • 1/2 kostki masła
  • 1 puszka mleka zagęszczonego słodzonego gotowanego o smaku krówkowym (lub gotowa masa krówkowa w puszce)


 
Masło ucieram na puch mikserem, dodaję łyżką masę krówkową i dalej ucieram. Masą przekładam suche wafle. Wafel na wierzchu pozostawiam suchy. Na gotowych waflach kładę deseczkę, wstawiam do lodówki. Po kilku godzinach, gdy masa dobrze stężeje kroję na kawałki.

Smacznego! :)
 

10 komentarzy:

  1. robię dokładnie identyczne i uważam, że są najlepsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie wafelki i chętnie się poczęstuję do kawki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. z kajmakiem jeszcze nie jadłam, ale nie mam wątpliwości, że muszą być pyszne

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak - takie wafle mają w sobie to coś :) Niby prosta rzecz, a oderwać się nie można.

    OdpowiedzUsuń
  5. O! akurat jadłam podobne wczoraj u koleżanki :D
    lubię je, takie proste a jakie pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. umm...brzmi pysznie...ale ja robię bez masła...

    OdpowiedzUsuń

  7. po raz kolejny przekonuję się, że wielkość tkwi w prostocie - serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. a czy trzeba robić z masłem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kajmak tylko przygotowany samodzielnie, żadne puszki!!!

    OdpowiedzUsuń

*cieszę się, że Cię tu widzę :)
*komentarze są moderowane ze względu na spam
*obraźliwe komentarze będą usuwane