czwartek, 26 stycznia 2012

Kanapki Lody


Kanapki Lody

Lubię kiedy przygotowywane przeze mnie posiłki wywołują uśmiech na buzi, tak też było i w tym przypadku gdy podałam kanapki w kształcie lodów  ;)


Przepis autorski

Kanapki Lody

Składniki:

  • 2 kromki chleba
  • 1 łyżeczka masła
  • plaster szynki
  • plaster sera żółtego
  • ogórek konserwowy (lub zielony)
  • rzodkiewka marynowana (lub świeża)
  • ketchup 
 
Kromki chleba przyciąć na kształt loda rożka, posmarować cienko masłem. Nałożyć na jedną kromkę plaster sera, a na drugą szynkę, zrobić kratkę ketchupem. Ogórki i rzodkiewkę pokroić w plasterki, ułożyć na chlebie jako gałki lodów.

Smacznego! :) 

Zajrzycie jutro do mnie koniecznie, gdyż będzie u mnie KONKURS... pachnący wanilią. Jeśli lubicie takie klimaty - zapraszam :)

3 komentarze:

*cieszę się, że Cię tu widzę :)
*komentarze są moderowane ze względu na spam
*obraźliwe komentarze będą usuwane