środa, 15 lutego 2012

Kanapka Wąż



Kanapka Wąż

Pyszne, kolorowe kanapeczki na bagietce, obłożone zdrowymi warzywami ułożone na kształt syczącego węża. Polecam na kinder party. Z pewnością spodobają się najmłodszym :)
A dzisiaj czeka mnie bardzo stresujący dzień - obrona inżynierska. Trzymajcie więc mocno kciuki za mnie i K., gdyż na pewno się przydają ;)

Kanapka Wąż

Kanapka Wąż

Źródło: Jambalaya z serwisu Moje Gotowanie

Kanapka Wąż

Składniki:
  • 1 długa bagietka
  • masło do smarowania
  • parówka
  • pomidor
  • ogórek zielony
  • kilka rzodkiewek
  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • kawałek pora – zielona część
  • kilka plastrów żółtego sera
  • kilka plastrów szynki
  • kilka kostek sera feta
  • 1 łyżka serka kanapkowego
  • kawałek czerwonej papryki
  • czarna oliwka
  • szczypiorek
  • sól

Długą bagietkę przekrawam wzdłuż na pół. Kroję ją na 8 części różnej długości. Kawałki bagietki smaruję cienko masłem bądź serkiem kanapkowym. Elementy węża obkładam pokrojonymi warzywami, jajkami ugotowanymi na twardo, serem żółtym, fetą i szynką. Układam elementy bagietki tworząc kształt węża. Z zaokrąglonej części bagietki robię głowę węża. Oczy węża robię z pokrojonego w plasterki zielonego ogórka i plasterków czarnej oliwki, rzęsy robię z kawałków szczypiorku, a nosek i język wykrawam za pomocą noża z czerwonej papryki.
Kanapeczki delikatnie oprószyć solą i od razu podaję.  

Smacznego! :) 


Przepis bierze udział w akcji Mistrzowie patelni w kategorii "Dziecięce przysmaki". 



8 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie! Moje dziecko byłoby zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla dzieci super a i dorosły nie pogardzi:)
    Trzymam kciuki za obronę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) było mega stresująco, ale w efekcie bardzo dobrze:)

      Usuń
    2. Gratuluję. Pamiętam jak sama miałam obronę i to 8-go marca:))

      Usuń
  3. Super kanapka..powodzenia w jutrzejszym dniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj miałam obronę Bożenko, dziękuję - już po wszystkim :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kanapki! I gratuluję uzyskania dyplomu!:)

    OdpowiedzUsuń

*cieszę się, że Cię tu widzę :)
*komentarze są moderowane ze względu na spam
*obraźliwe komentarze będą usuwane